Блог створено з метою популяризації власного досвіду, а також для небайдужих батьків, зацікавлених учнів та творчих колег

субота, 29 жовтня 2022 р.

Конкурс «Вчитель року-2022» зупиняє педагогічне вигорання
Більше року тому – 22 жовтня 2021 року я вирішила взяти участь в освітньому конкурсі «Вчитель року-2022», в номінації «Біологія». Це рішення змінило моє життя повністю. Почався етап напруженої підготовки до 5 випробувань: «Практична робота», «Тестування», «Майстер-клас», «Методичний практикум», «Конкурсний урок». 34 учасники обласного етапу не додавали віри в себе, але кожне випробування підносило моє прізвище у рейтингу все вище.
Після перших двох випробувань, я потрапила в «десятку кращих», а після «Майстер-класу», була другою та вийшла в фінал ще з двома учасниками. Очні випробування фіналу- «Методичний практикум» та «Конкурсний урок» вимагали великих зусиль, опрацювання теоретичних та практичних матеріалів з методики викладання, освоєння онлайн-програм для проведення гідного уроку.
За результатами фінальних конкурсів 10 лютого 2022 року, я стала переможцем обласного етапу конкурсу «Вчитель року-2022» та отримала відзнаку кращого вчителя біології Кіровоградської області.

Немає коментарів:

Дописати коментар